אתרי קניות בחו"ל

בעבר הלא רחוק, היינו מחכים שהדוד מאמריקה יגיע לביקור ודואגים "להזמין" ממנו מוצרים שרכישתם בארץ תעלה לנו כפול מאשר רכישתם מעבר לים. כיום, בזכות ההתקדמות הטכנולוגית והעולם שהפך לכפר גלובלי, יש באפשרותנו לוותר על שירותיו של "הדוד מאמריקה" ולרכוש כל פריט בו חשקה נפשנו באמצעות אתרי קניות בחו"ל.

אתרי קניות מובילים בחו"ל

קניות ברשת הפכו מזמן למציאות יומיומית, מרוץ החיים האינסופי והמהירות שבה דברים משתנים ומתחדשים, הפכו את זמננו למוגבל ויקר. אתרי קניות בחו"ל מציעים מגוון אפשרויות מסחר המקצרות ומייעלות את זמן הקנייה, חוסכות (לעיתים בצורה משמעותית) בעלויות ומאפשרות קנייה מאובטחת ונגישה כולל משלוח עד הבית.

שני אתרי הקניות המובילים והמוכרים ביותר בחו"ל הם ללא ספק:

eBay

ebay

מדובר באתר מכירות פומביות המאפשר לקונים בו, ברחבי העולם, לרכוש בצורה מקוונת כל מוצר העולה על רוחם, החל בביגוד והנעלה, עבור בטיפוח וכלה במכשירי חשמל, אלקטרוניקה ועוד. המוכרים הם סוחרים פרטיים, הרשומים באתר, ומוכרים את מרכולתם באמצעות הפלטפורמה של eBay.

Amazon

Amazon

גם אתר זה נחשב לזירת מסחר וירטואלית פופולארית במיוחד, אך בניגוד ל eBay, מדובר בחנות וירטואלית לכל דבר, כאשר הרכישה נעשית ממלאי קיים ולא מידיהם של אנשים פרטיים. כמו ה-eBbay, גם אתר זה, ידוע במוניטין שלו ותהליך הרכישה מתבצע בצורה מאובטחת ואמינה.

אתרי קניות בסין

ייבוא אישי מסין הפך לפופולארי יותר ויותר בשנים האחרונות, מרבית הקניינים נהגו לטוס לסין הרחוקה, להכיר את השוק המסחרי ולאמץ מתורגמן או מתווך מקומי. אולם כיום, ניתן לוותר על הטיסה ולרכוש מוצרים באמצעות אתרי קניות בסין.

שני אתרי קניות מסין הפופולאריים במיוחד הם ללא ספק:

Alibaba

Alibaba

אתר זה מספק מגוון אפיקי מסחר מקוונים וליתר דיוק, הוא מהווה קבוצת מסחר המאגדת מספר אתרי קניות בסין. האתר מפגיש בין קניינים בכל העולם לבין ספקים גדולים וקטנים כאחד ומאפשר רכישה סיטונאית ופרטית. אחד האתרים הנמנים על קבוצה זו קרוי TaoBao וניתן להגדירו כ – eBay הסיני.

דיל אקסטרים

דיל אקסטרים
אתר קניות זה מתאים לחובבי הג'אדג'טים ומוצרי האלקטרוניקה אשר מגיעים היישר מן המפעלים בסין. בדיל אקסטרים ניתן למצוא גרסאות זולות (חלקם  חיקוי או העתק) של מוצרים וגאדג'טים, המחירים זולים באופן משמעותי מהמחירים בארץ, ההיצע מרשים והחלק החשוב ביותר הוא, שהמשלוח הינו ללא כל עלות, עד לבית הלקוח.
לפני כמעט שנתיים הושק בישראל האתר הישראלי של דיל אקסטרים, ביוזמת אתר winwin, המציע לגולשים הישראלים את אתר דיל אקסטרים בעברית.