מגה באינטרנט – ביקורת אתר

מגה באינטרנטמגה באינטרנט, אתר הקניות באינטרנט של רשת השיווק מגה, מקבוצת הרבוע הכחול, הוא אתר קניות מאובטח המאפשר לבצע קניות של מוצרי מזון, מוצרי נקיון, פארם, ומוצרי חשמל דרך אתר האינטרנט, הטלפון והפקס, ללקוחות פרטיים ועסקיים.
האתר מהווה זירה נוספת בתחרות של רשתות השיווק על כיסו של הצרכן.
הלכנו לבדוק ולעשות קניות באתר מגה באינטרנט כדי לספר לכם מה דעתנו על האתר.

עיצוב האתר וחווית הגלישה

אתר מגה באינטרנט מעוצב בסגנון נקי וברור, כל קטגוריה בו מסומנת בצבע רענן ויחודי,
וההרגשה הכללית מאוד נעימה לעין, בהחלט שמו כאן דגש על חווית המשתמש וחשיבות לאופן הצגת הדברים.
עם הכניסה לעמוד הבית פרושים לפני הגולש שלל ההנחות והמבצעים של מגה באינטרנט, עם אפשרות לדפדוף בין כל המבצעים או קישור לעמוד שמרכז את כל המבצעים וההנחות (ויש הרבה כאלה).

מגה באינטרנט

קטלוג המוצרים באתר מגה באינטרנט גדול מאוד ומסודר לקטגוריות הגיוניות ונוחות להתמצאות, הכוללות תתי קטגוריות מפורטות, לעיתים מפורטות מדי, דבר המצריך הקלקות מיותרות עד להגעה לעמוד המוצרים (למשל סיגריות היא תת קטגוריה יחידה בתוך תת הקטגוריה סיגריות…), אבל אנחנו חיים עם זה בשלום כל עוד אנחנו מצליחים למצוא את המוצר המבוקש במהירות יחסית.

דף המוצרים נפרש לעיני הגולש בצורה יפה ונוחה להתמצאות, עם תמונה לכל מוצר וסימון ליד כל מוצר האם הוא במבצע, או מוצר חדש, את משקל המוצר, מחירו ומחיר ליחידת משקל (מחיר ל-100 סמ"ק וכו') דבר שעוזר מאוד בהשוואת מחירי המוצרים.

את תצוגת המוצרים ניתן לסדר לפי שם, מותג, משקל, מחיר ליחידה, מוצרים חדשים, דירוג הגולשים או מוצרים במבצע, בנוסף לכל זאת ניתן לשנות את אופן התצוגה (מתצוגת תמונות) לתצוגת טבלה.

מנוע חיפוש המוצרים של מגה באינטרנט הוא בהחלט גולת הכותרת של האתר, הוא נוח ומהיר וברגע שתחפשו את המוצר הראשון, לא תוכלו להפסיק ולהוסיף מוצרים בלעדיו, פשוט מתחילים להקליד שם מוצר והמנוע משלים עבורנו את כל המוצרים המתאימים לצירוף האותיות, כאשר ליד כל מוצר מופיע המחיר שלו וכפתור הוספה לעגלת הקניות. אהבנו.

לגולשים אשר עלולים להתקשות בתהליך השימוש באתר מגה באינטרנט מוצע סרטון הדרכה לשימוש באתר, אבל לצערנו, לא הצלחנו לראות את הסרטון, גם כשהחלפנו דפדפן, הוא פשוט לא הופיע.

 

רישום לאתר ומשלוחים

תהליך הרישום לאתר נוח ומהיר, בעיקר עקב העובדה שהתהליך מחולק לשני שלבים, הראשון מהיר וכולל מילוי פרטים בסיסיים שהם חובה לצורך ביצוע קניות במגה באינטרנט, לאחר סיום הקניות, יהיה עליכם להשלים את יתר הפרטים.

שירות המשלוחים של מגה באינטרנט מגיע לרוב היישובים בארץ ובעמוד הבית אפשר לבדוק האם אכן מגיעים ליישובכם.

עלות המשלוח היא 28 ₪ לכל היעדים, לקוחות You אשראי נהנים ממשלוח חינם, בקניה מעל 500 ש"ח.

לסיכום

אתר הקניות של מגה באינטרנט מצליח ליצור חווית קניה טובה מאוד, בצורה קלה ופשוטה. האתר מציב רף גובה לרשתות השיווק המתחרות, רמי לוי, שם עובדים בימים אלו על אתר האינטרנט שלהם ושופרסל, בעלי אתר שופרסל ישיר המיושן אותו סקרנו בחודש שעבר.

האתר נכלל באתרי השוואת מחירים ובאפליקציות השוואת המחירים השונים ובהחלט תופס מקום של כבוד בין אתרי הקניות באינטרנט הישראליים.