מה עושים עם קופונים לא ממומשים?

יש לכם קופונים שרכשתם ואין לכם מה לעשות איתם? אתם לא היחידים.
כ-20% מהקופונים הנרכשים נותרים לא ממומשים ולעיתים רבות "הולכים לאיבוד" בגלל שתוקף הקופון פג.
בדיוק לשם כך הוקם  השירות החדש של Goondeal המאפשר לכם להפוך את הקופונים האלה חזרה לכסף.
Goondeal נותן לדילים האלה הזדמנות שנייה באמצעות זירת מסחר מקוונת. הזירה מפגישה בין מוכרים שהחליטו (או שנאלצו) לא לממש בין קונים שהחמיצו את ההזדמנות לקנות קופון בפעם הראשונה.

Goondeal – זירת מסחר לדילים יומיים

Goondeal Goondeal השיק השבוע את זירת המסחר הראשונה בישראל לדילים יומיים.
השירות מחבר בין קונים ומוכרים ומהווה למעשה שוק משני של דילים יומיים מהאתרים הפופולריים ביותר כגון גרופון ו-BUY2. תהליך המכירה והקנייה כולו הינו קצר, קל ומהיר.

"כולם רוצים לקבל 50% הנחה ולכן ההצלחה בתחום מבוססת על קניית דחף", אומר ניר ברנמילר, ממייסדי האתר. "הגולשים מפחדים להחמיץ את ההזדמנות היומית וחושבים לעצמם שהם כבר ימצאו את הזמן ללכת למסאז' או מסעדה. בפועל, כ-20% מהקופונים לא ממומשים, ובנוסף אחוז ניכר ממומש רק כדי שלא לזרוק את הכסף ששולם לפח. פה אנחנו נכנסים לתמונה".

באתר ניתן למצוא דילים רבים למימוש מיידי, הקונה יכול לקנות קופון ולצאת מייד כדי לממשו בחנות. מכירת דיל היא קלה כמו קנייתו בשל שיתוף הפעולה של Goondeal עם PayPal. לדברי עודד זהבי, מנהל אזור המזרח התיכון ואפריקה של PayPal: "שיתוף הפעולה של Goondeal עם PayPal, שירות התשלום אונליין הפופולרי ביותר בעולם, מאפשר הן למוכר והן לקונה להרגיש בטוחים יותר בזמן הקנייה וליהנות מחוויית תשלום נוחה בשלושה קליקים מהירים. Goondeal מהווה פלטפורמה חדשנית בישראל בכל הקשור למכירה וקנייה של שוברים וקופונים ברשת, ואנו שמחים לקחת חלק בפרויקט".

יתרון נוסף הוא מדיניות האתר. Goondeal מבטיחים את אותנטיות הקופון, במידה ותוך 21 יום ממועד הרכישה ולא פחות משבוע לפני שתוקפו פג מתבררת עמו בעיה, Goondeal יבצעו החזר מלא של התשלום. ועל זה אנחנו אומרים כל הכבוד, צרכנות הוגנת לשמה.