מוצרי תינוקות – MyTinok

MyTinok אתר MyTinok הוקם ועוצב במיוחד בשבילכם ההורים מנקודת הראות שלכם, כדי שתוכלו לקנות את מוצרי התינוקות מתי שנוח לכם, מבלי לצאת מהבית, ולקבל את ההזמנה אליכם הביתה.

פשוט, מהיר ונוח. ולא פחות חשוב, במחירים זולים ותחרותיים.

אתר MyTinok הינה חברת אינטרנט ללא סניפים וחנויות. מודל זה מאפשר לבעלי האתר להתרכז בכם ההורים, בחווית הקנייה והשירות הייחודיים ויוצאי הדופן ובמחירים תחרותיים.

באתר MyTinok ניתן למצוא את כל המוצרים הדרושים לכם כהורים לטיפול היומיומי בתינוק.

האתר מציע מבחר ומגוון מוצרים גדול ומקיף, כולל מוצרים מיוחדים שנדיר למצוא בחנויות.

ובעלי האתר מוסיפים מוצרים ומחדשים על בסיס קבוע.

האתר עצמו מושקע, ידידותי ונוח ומאפשר מיונים וסינונים שיקלו עליכם למצוא במהירות ובקלות את מוצרי התינוקות שתחפשו.

יתרונות האתר

מחירים נמוכים

MyTinok מבינה את הנטל הכלכלי הכרוך באוצר הגדול ביותר בחיינו – ילדינו ולכן מתחייבת להציע מחירים אטרקטיביים קבועים ומחירים תחרותיים, חלקם מהזולים ביותר בשוק.

נוחות בלי לצאת מהבית

אנו ההורים קונים באופן קבוע מוצרי תינוקות ופעוטות לטיפול במלאכים שלנו. אין סיבה לטרוח בשביל לקנות שוב ושוב את אותם מוצרים שאנו מכירים (חיתולים, תחליפי חלב וכו'), מוצרים שלא מצריכים לברור מהמבחר (שהרי לא מדובר בפירות, ירקות וכד').

MyTinok מאפשר לכם להזמין את כל המוצרים הנדרשים לכם, בזמן שמתאים לכם, מבלי לצאת מהבית, פשוט מזמינים ומקבלים אותם אליכם הביתה, בעלויות משלוח נמוכות:

10ש"ח בלבד להזמנות מעל 300 ש"ח, או 25 ש"ח עבור הזמנות קטנות יותר.

מבחר גדול ומגוון

MyTinok היא החנות המקוונת הגדולה בישראל המיועדת למכירת מוצרים לטיפול היומיומי בתינוק ובפעוט, כולל מוצרי החתלה, מזון תינוקות, פתרונות לבריאות והקלה על התינוק והפעוט, מוצרים אורגניים וטבעיים, ויטמינים ומוצרים ייחודיים (בקבוק גמיש, מדחום ללא מגע, משקל לתינוק ועוד…). בעלי האתר מבטיחים להמשיך באופן קבוע להוסיף מוצרים, לחדש ולהפתיע עם מוצרים מיוחדים לקטנטנים שלנו.

שרות יוצא דופן – איתכם ובשבילכם

עבור בעלי אתר MyTinok אתם לא "ארנקים מהלכים", הם מתחייבים לספק שירות מצויין (גם בשעות לא שגרתיות), הם מעונינים להכיר אתכם ולשמוע מכם ולכן נמצאים בקשר קבוע ושוטף דרך עמוד הפייסבוק, בטלפון ובמייל בכדי לענות על שאלות ובקשות ומתייחסים לכל נושא ועניין ברצינות ובמהירות.

חווית קנייה ייחודית, קלה ונוחה

אתר MyTinok עוצב מנקודת ראות של הורים ובמטרה להציע חווית קנייה ייחודית ששמה דגש על התמצאות קלה ומהירה ותהליך קנייה פשוט, מהיר, נוח ובטוח.

ב- MyTinok ההרשמה דורשת מספר מצומצם של פרטים בסיסיים בלבד, אין צורך בפרטי כרטיס אשראי או תעודת זהות. האתר משתמש בפרוטוקול SSL לאבטחת מידע. התשלום מתבצע בצורה נוחה ומוגנת דרך PayPal , מובילה עולמית בתשלומים באינטרנט (אין צורך בחשבון PayPal על מנת לשלם, ניתן לשלם בכרטיס אשראי. MyTinok כמדיניות הגנה על לקוחותיה איננה שומרת פרטי כרטיסי אשראי. לא מעוניינים לשלם באינטרנט? אין בעיה, ניתן להתקשר לשירות הלקוחות ולהשלים את ההזמנה.

הטבות

ב- MyTinok אין צורך להירשם למועדון לקוחות, לשלם כספי חברות או להנפיק כרטיס אשראי יעודי. ככל שתתמידו לקנות באתר תיזכו בהטבות והנחות קבועות באופן אוטומטי.

בנוסף, כל חבר שיגיע דרך חבר אחר לאתר ויבצע הזמנה בסכום של 300ש"ח ומעלה יזכה בקופון בשווי 15ש"ח. אין הגבלה על מספר החברים שניתן להזמין, ככל שמזמינים יותר חברים צוברים יותר קופונים.

אנחנו ממליצים בחום.