פעוטות – השוואת מחירים למוצרי תינוקות

פעוטות-השוואת מחירים למוצרי תינוקותאתר השוואת המחירים פעוטות, המשווה מחירים של מוצרי תינוקות, עלה לאוויר בשנת 2005 ומאז ביסס מעמדו כאחד האתרים השימושיים להורים המעונינים לחסוך בהוצאות.

פעוטות הוא אתר שהוקם על ידי הורים – עבור הורים ומטרתו העיקרית היא השוואת מחירים של מוצרי תינוקות שונים (עם דגש על מוצרי צריכה), ברשת האינטרנט, בחנויות וברשתות השונות. מדובר באתר ראשון מסוגו וניתן למצוא בו מידע מעודכן ואמין אודות מחיריהם של מוצרים לתינוקות, פעוטות ונשים הרות. אגב, אתר מאקו בחר השנה בפעוטות כאחד מחמשת האתרים הכי מומלצים ושימושיים.

גלישה והשוואת מחירים באתר מראה עד כמה משמעותיים פערי המחירים בין אתרי האינטרנט, רשתות השיווק והחנויות (לעתים הם יכולים להגיע גם עד 30%). בעזרת שימוש במנוע השוואת המחירים, יוכלו הורים לתינוקות ופעוטות לחסוך מאות שקלים ולעיתים אף יותר.

באתר תוכלו ליהנות מהשוואת מחירים של עגלות, חדרי תינוקות, כיסאות בטיחות, וגם תוכלו להתעדכן במחיריהם של מוצרים הנמצאים בשימוש קבוע בביתכם, כגון: חיתולים, מוצצים, בקבוקים, מוצרי מזון שונים, בגדי תינוקות, מגבונים ועוד.

כל המידע המופיע באתר מוזן על ידי הגולשים החברים בו, גולשים שהם בעצם הורים שבסך הכל רוצים לחסוך בהוצאות החודשיות. כך נולדה לה קהילה צרכנית-חוסכת של הורים מכל רחבי הארץ.

לכל מוצר באתר דף מיוחד ובו מוצגים המחירים שעודכנו שעדכנו על ידי הגולשים. כמו כן ניתן למצוא באתר תמונת מחירים של מוצרים על פי חנויות שונות, דבר המספק למשתמשים אפשרות להשוות ולהחליט היכן הקניה הכדאית עבורו.

מאז עלה פעוטות לאוויר הצטרפו לקהילת האתר כ-20 אלף גולשים, אשר הוסיפו לאתר כ-1,500 חנויות ברחבי הארץ, מעל ל – 2,500 מוצרים ומאות אלפי דיווחים על מחירי מוצרים ברשתות ובחנויות השונות.

אז אם אתם הורים, או אם אתם עומדים להפוך להורים בקרוב ועדיין לא יצא לכם לבקר באתר פעוטות, היכנסו עכשיו ותתחילו לחסוך.