TNT אקספרס, חברת משלוחי האקספרס המובילה באירופה והרביעית בגודלה בעולם, השיקה החודש שירות ייחודי ומהפכני בתחום המשלוחים לישראל, בשם WorldShop.
ענקית השילוח הבינלאומי TNT אקספרס, השיקה החודש את שירות WorldShop – שירות אשר נותן פתרון כולל למשלוחים של קניות ברשת מחנויות בארה"ב. השירות של WorldShop נותן פתרון למעונינים לרכוש מוצרים מארה"ב בחנויות באינטרנט אשר לא מבצעות משלוחים לישראל. WorldShop מאפשר לקהל הרחב בישראל להנות מקניות באינטרנט בפשטות, בביטחון ובנוחות כאילו היו תושבי ארה"ב.
בנוסף לייחודיות השירות, מציעה WorldShop מחיר האטרקטיבי למשלוח, שירות מהיר, שקיפות מלאה ומעקב שאתר השירות מספק מרגע הרכישה ועד לקבלת המוצר, בבטיחות ובאמינות שמעניקה חברת TNT אקספרס כחברת שילוח בינלאומית מובילה.
איך זה עובד?
לאחר הרשמה לשירות, מקבל הגולש כתובת דואר אישית בארה"ב. את הכתובת הזו יזין הגולש בחנות המקוונת בה הוא רוצה לבצע קניות. המשלוח יגיע לכתובת בארה"ב, ממנה יועבר על ידי TNT אקספרס ישירות לבית הלקוח בישראל, בתוך 3 ימים בלבד.
לאחר הגעת המשלוח מארה"ב לישראל ושחרורו ממכס, תשלח אל הלקוח הודעה לתשלום עבור ההובלה והשחרור ממכס בדואר אלקטרוני. מיד לאחר תשלום ההובלה תגיע החבילה לבית הלקוח באמצעות בלדר של חברת TNT אקספרס.
על השירות ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי או בעזרת PayPal ללא צורך בחשיפת פרטי כרטיס האשראי. בנוסף, כאמור, הגולש יוכל לעקוב אחרי המשלוח בכל רגע נתון ע"י מערכת מתקדמת של TNT אקספרס למעקב אחרי משלוחים.
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס בישראל:
"קהל הצרכנים בישראל הוא מהמתוחכמים והמשכילים בעולם. הישראלים יודעים מה הם רוצים ומאיפה הכי משתלם להשיג זאת. לנוכח ההכרה בקהל הצרכנים הישראלי ככוח שיש להתחשב בו, בחרה TNT אקספרס להשיק את אתר WorldShop בישראל, יחד עם ההשקה בשאר העולם. כעת, עם השקת השירות יוכלו הישראלים לבצע את הרכישות באופן המהיר והמשתלם ביותר. אנו משוכנעים כי מהלך זה יביא למהפכה אמיתי בתחום הרכישות המקוונות בארץ".